RAČUNOVODSKO SVETOVANJE

Računovodja mesečno natančno zapisuje podatke o poslovanju podjetja, zato lahko kadar koli na vašo željo iz teh podatkov pripravi računovodska poročila oziroma pomembne informacije o zdravju podjetja ter o potencialnih nevarnostih, na katere lahko naletite v prihodnosti.

Iz računovodskih poročil tudi DURS razbere višino davka, ki ga mora podjetje plačati v proračunu; banka jih prebere, ali bo podjetje sposobno odplačevati posojilo; potencialni parterji in stranke ugotovijo, ali je s podjetjem varno poslovati in ne nazadnje investitorji preverjajo, ali se v določeno podjetje splača investirati.

Od sodelovanja z nami lahko pričakujete:
  • Svetovanje na področju kadrovskega in njemu sorodnih poslovnih področij;
  • Pomoč pri sestavljanju različnih tipov pogodb;
  • Pripravljanje dokumentacij za pridobivanje posojil in lizingov;
  • Pripravljanje kompenzacij in asignacij;
  • Pregled finančnega poslovanja.


DAVČNO SVETOVANJE

Pomagamo vam optimizirati obdavčitev vašega poslovanja. To pomeni, da skupaj pregledamo vaše poslovanje, poiščemo ter odpravimo napake, nato pa poiščemo in uveljavimo dodatne zakonsko dovoljene možnosti za optimizacijo davka.

Svetujemo in opozarjamo vas na možne davčne nepravilnosti pri posameznih poslovnih potezah. Namesto vas komuniciramo z davčnimi organi ter vas zastopamo v davčnih postopkih. Pri zagotavljanju naših storitev se vedno posvetimo vsakemu individualnemu primeru posebej ter poskrbimo, da ob upoštevanju davčnih posledic poiščemo najustreznejšo rešitev za stranko.

Davčno svetovanje in davčne storitve zagotavljamo na področju:
  • Davka od dohodka pravnih oseb (DDPO)
  • Davka od dohodka iz dejavnosti;
  • Davka na dodano vrednost (DDV);
  • Davka na nepremičnine
  • Pri poslovanju s povezanimi osebami.

Zagotovite si brezskrbno poslovanje

Skupaj z optimizacijo obdavčite poslovanja ali posebej vam, pomagamo tudi pri optimizaciji osebne obdavčitve. Na področju optimizacije osebne obdavčitve od nas lahko pričakujete pomoč pri:

  • Načrtovanju in izvedbi izplačil osebnih dohodkov v skladu z veljavno zakonodajo;
  • Doseganju višjega neto dohodka predvsem vodstva in družbenikov posameznih družb;
  • Davku na nepremičnine v osebni lasti.

Svetujemo vam in vas opozarjamo na možne davčne nepravilnosti pri posameznih poslovnih potezah, namesto vas komuniciramo z davčnimi organi ter vas zastopamo v davčnih postopkih. Z našimi nasveti bo vaše poslovanje zakonito in optimalno. Obisk davčnega inšpektorja bo dogodek, ki vam ne bi smel vzbujati skrbi.


KADROVSKO SVETOVANJE IN INŽENIRING

Delo s kadri je zahtevno, zakonodaja na tem področju pa razvejana in polna pasti. Pogosto se sprašujete:

  • Kako pravilno izvesti postopek zaposlitve?
  • Katere formalnosti je potrebno urediti pri novem sodelavcu?
  • Kako zaposlenega pravilno odpustiti?
  • Kako voditi različne postopke z zaposlenimi?
  • Kako izdelati sistematizacijo delovnih mest?
  • Katere notranje akte potrebujem? In podobno.

Ponujamo vam kadrovsko svetovanje ali celovito zunanjo kadrovsko funkcijo. Kadrovski inženiring zajema:

  • Celovito kadrovanje,
  • Delovno pravno svetovanje in vodenje postopkov od prejema do prekinitve zaposlitve,

START`UP PODJETNIŠKO SVETOVANJE

Start`up podjetja se največkrat dobro spoznate na svoje produkte, potrebujete pa kakovostne nasvete o tem, kako svoj posel obvladovati finančno. Pri tem vam lahko pomagamo, saj znamo v preprostem, žargonsko nezapletenem jeziku, razložiti pomembne osnove in podati nasvete o vprašanjih pred, med in po ustanovitvi podjetja. Strt`up podjetjem ponujamo tudi brezplačna svetovanja in posebne ugodnosti.

Pred ustanovitvijo podjetja:

  • Izbor pravno-organizacijske oblike ( d.o.o., d.n.o., k.d., s.p.);
  • Obdavčitev podjetja;
  • Prispevki podjetnikov in plače;
  • Možnosti uveljavljanja stroškov iz poslovanja;
  • Zaposlovanje;
  • Druge obveznosti.

Svetovanje pri izdelavi poslovnega načrta:

  • Sestavni del poslovnega načrta;
  • Usmerjanje pri pisanju vsebinskega dela;
  • Pomoč pri pripravi finančnega dela.

Ustanovitev podjetja:

  • Notar in točka VEM;
  • Svetovanje in pomoč pri izvedbi postopka ustanovitve;
  • Pravila in praksa pri izbiri imena podjetja;
  • Zakonske omejitve pri izbiri poslovnega naslova podjetja;
  • Izbor dejavnosti po Standardni Klasifikaciji Dejavnosti (SKD);
  • Napoved prihodkov in odhodkov za DURS;
  • Pomoč pri izbiri banke za odprtje ustanovnega in poslovnega računa;
  • Prijava v zaposlitev.

Po ustanovitvi podjetja:

  • Sledenje denarnemu toku oziroma soji likvidnosti;
  • Branje računovodskih informacij;
  • Preverjanje potencialnih investitorjev, partnerjev in kupcev;
  • Zaposlovanje;
  • Notranji akti;
  • Na splošno računovodski, davčni in kadrovski nasveti.

Brezplačne storitve in ugodnosti za start`up podjetja.

Pozanimajte se

MNENJA NAŠIH STRANK

Advertis IONEX averde promideja Agil Skalar zpm kovinoplastikadolenc

KONTAKTIRAJTE NAS

RSO Marija Osterman s.p.
Usnjarska ulica 1 (vhod zadaj)
1230 Domžale

telefon

tel.: 040 511 909 | Martina Dobovičnik
tel.: 051 277 211 | Saša Kos
tel.: 051 277 212 | Lara Jemec in Katja Trdin
tel.: 051 277 210 | Marija Osterman

mail

e-mail: info@rso.si

Vse pravice pridržane © RSO Marija Osterman s.p.

Izvedba: Erpium.com erpium logo